Direktlänk till inlägg 25 april 2013

Jo men så att jag...

Av carpe - 25 april 2013 06:48

...hade planer både till att titta på en Corvette conv, ligga vid poolen och sen jogga på bandet nere på plan 1. Inget hände den här eftermiddagen. Jag var avsläppt på hotellet redan till 3pm, gick upp, kollade fejjan o alla andra viktiga sidor, och sen tänkte jag att jag snoozar lite innan poolen så att jag inte somnar i solen.
Kl 6pm vaknade jag igen och hade noooooooll koll på var jag befann mig eller på vad klockan var. Energin som jag ville ha från min powernap uteslöts sig och jag spenderade säkert en kvart på att fundera på om jag orkade resa på mig och hoppa in i duschen. Negativt. Lol. Man skulle inte kunna tro att det skulle vara såååå uttröttande att rida tre hästar och handwalka en, men tydligen. Eller så är jag bara grymt out of shape.
Grac skötte sig utmärkt, jag gillar när hon är i heat, mycket enklare ridning! Vicky var ett pain in the a**, igår var hon fantastisk och idag tyckte hon att den inre trähästen kunde få komma ut och lufta sig. Suck! Ja jag antar att vi kommer att ha våra bakslag då och då, men nu räcker det väl! Hon har skött sig utan bakslag i en månad och nu kommer allt på en gång, det är ju så

 
Det här inlägget går inte att kommentera.
Av carpe - 18 februari 2014 02:35

I'm back in the game! Multitaskar med att blogga och kolla på NCIS och däcka i soffan. Det finns inte så mycket energi kvar i denna gamla kroppen efter en normal vecka hos oss. I tisdags kväll åkte vi till Renegades som är en cowboy bar i west Palm o...

Av carpe - 17 december 2013 05:32

Någon kanske kallar det epic fail. Men det var helt awesome och jag har en ny buddy. Så jag går bort till en maskin där på gymmet där man ska göra chin ups. Gör ett set och tycker det är lite jobbigt. Kollar på snubben bredvid mig och säger åt hon...

Av carpe - 28 november 2013 02:25

Hellooo i stugan! Jag är tillbaka i etern än en gång! Nu har min vida vy växlat från vackra men väldigt torra, trevliga norra Kalifornien till ett betydligt sydligare klimat, älskade Florida! Jag och Robban och Cesi landade i torsdags på FLL efter fy...

Av carpe - 7 oktober 2013 06:27

Idag ska vi prata om skillnaden mellan amerikanska och europeiska tävlingar. (Eller ja, hästlivet i sig.) Jag och Angel diskuterade detta och båda har ju sen länge kommit fram till att vi båda trivs bättre med hästlivet på den amerikanska kontinenten...

Av carpe - 24 september 2013 04:01

Ok ok ok alla som trodde att jag gått och grävt ner mig i jorden, under sker och här är jag igen!! Senast det bloggade var innan Verden ser jag ju nu, och det var ju ehum ganska så länge sen. Verden gick väldigt bra, och efter Verden var det Dobrock ...

Ovido - Quiz & Flashcards