Alla inlägg under augusti 2013

Av carpe - 6 augusti 2013 22:34

Åh herre Jesus vad trött man blir av att barbequa flera dagar i rad ! Igår var vi iochförsig inne i Bremen och åt som vanligt, men annars bara suttit hemma och njutit av fina sommarkvällar. Idag var det kaos på jobbfronten. Hästar skulle hoppas, friseras, ridas och dessutom kom hovslagaren och invaderade vår stallgång utan att ens röra våra hästar. Smått kaosartat!! Tur att vi har fått J från Tomteland i Orsa så att vi iallafall är en person till.
Förra lördagen tog vi oss till och med ett helt gäng in till Hamburg och kollade på Bonnie Tyler! N kände gitarristen så jag ordnade med ett nytt jobb som manager åt mig med 450 pund per dag och en Porsche panamera ;) Äh hon var helt grym, vilken röst och vilken show hon satte på trots åldern! Det roligaste var att trots att klockan var våra midnatt, så var det 65plussarna vi fick slåss med om för platserna! :)


I helgen är det Verden, blev tyvärr inget TBIRD som jag faktiskt är lite ledsen över. Jag gillar ju Kanada. Well well, jag såg fram emot att träffa Linda :(
Till verden kommer iaf Ulle, long time no see! Kan nog bli trevligt!

Godnatt

Ovido - Quiz & Flashcards