Direktlänk till inlägg 22 juni 2013

USA-TYSKLAND-SVERIGE

Av carpe - 22 juni 2013 12:44

Flyget med pållarna gick finfint även om det var mycket väntan på eviga customs i liege och min equipment. Till slut var jag framme hos gelissen och ännu mer till slut var jag framme i Tyskland. Hos gelissen skickade jag iväg Grac till Rotterdam och hade således bara tre hästar med till Tyskland. Alla reste bra, och HUR roligt var dt inte att se Louise igen!!! Vilken lättnad! Och vi var himla glada och shoppade loss på hm och drack kaffe och åt pizza och glass och sen var det nån som satte en nål i vår heliumballong och jag blev tvungen att ta mina fyra semesterdagar pang bom och Louise är tvungen att åka med irländaren och två hästar till Monaco. Jag ser inte fram emot att vara ensam med sex hästar och hon ser inte fram att vara ensam med två hästar och en irländare. WTF. Vi gillar varken nålar eller irländare. Vi skulle ju spela kubb! Och äta gott i bremen! Och gå ut! Och bo fint!! Och grilla wtf. Vi fick iaf en indikation på att solen tar bra även i Tyskland, Louises axlar ser rött lol.

Aja. Nu är jag i Sverige och har återförenats med vovven sen fem månaders frånvaro. Han är bokad på flyget till Tyskland på måndag, så är det. Nu ska jag ut o kolla bilen, batteriet har tydligen gått o dött lite här under den hultanska vintern så det var ju bara till att dra fram massa röda och svarta kablar och hoppas på det bästa.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carpe - 18 februari 2014 02:35

I'm back in the game! Multitaskar med att blogga och kolla på NCIS och däcka i soffan. Det finns inte så mycket energi kvar i denna gamla kroppen efter en normal vecka hos oss. I tisdags kväll åkte vi till Renegades som är en cowboy bar i west Palm o...

Av carpe - 17 december 2013 05:32

Någon kanske kallar det epic fail. Men det var helt awesome och jag har en ny buddy. Så jag går bort till en maskin där på gymmet där man ska göra chin ups. Gör ett set och tycker det är lite jobbigt. Kollar på snubben bredvid mig och säger åt hon...

Av carpe - 28 november 2013 02:25

Hellooo i stugan! Jag är tillbaka i etern än en gång! Nu har min vida vy växlat från vackra men väldigt torra, trevliga norra Kalifornien till ett betydligt sydligare klimat, älskade Florida! Jag och Robban och Cesi landade i torsdags på FLL efter fy...

Av carpe - 7 oktober 2013 06:27

Idag ska vi prata om skillnaden mellan amerikanska och europeiska tävlingar. (Eller ja, hästlivet i sig.) Jag och Angel diskuterade detta och båda har ju sen länge kommit fram till att vi båda trivs bättre med hästlivet på den amerikanska kontinenten...

Av carpe - 24 september 2013 04:01

Ok ok ok alla som trodde att jag gått och grävt ner mig i jorden, under sker och här är jag igen!! Senast det bloggade var innan Verden ser jag ju nu, och det var ju ehum ganska så länge sen. Verden gick väldigt bra, och efter Verden var det Dobrock ...

Ovido - Quiz & Flashcards