Alla inlägg den 18 juni 2013

Av carpe - 18 juni 2013 04:55

Jag vet att ni börjar tröttna lite på det här men jag sitter än en gång på ett nytt hotellrum, denna gång på Best Western Kennedy på JFK i New York City. Rättare sagt så sitter jag i Queens alltså och inväntar mitt flyg imorgon bitti. Äntligen på väg kan man kanske kalla det? Eller så var det det där med björnar, skinn och bäckar. Nu ska jag sova lite och sen blir det tidig morgon. Ponnyerna övernattar på flygplatsen och jag hade just en VIP carservice som hjälp till nightchecken.

Sammanfattningen av idag kanske kan bli att allt alltid inte går som planerat? Och att det är väldigt humid i New York. Och att de kör som galningar. Min stackars hyrbil och jag blev nästan överkörda x antal gånger tack vare alla som bestämmer sig för att faktiskt ta just den där exiten ändå.

Nu somnar jag snart ståendes. Äpplen till frukost.

Och så sprang det en Kent Bäver över vägen i Connecticut.

Ovido - Quiz & Flashcards