Direktlänk till inlägg 18 juni 2013

In the middle of the Big Apple finns ett kärnhus och där sitter jag

Av carpe - 18 juni 2013 04:55

Jag vet att ni börjar tröttna lite på det här men jag sitter än en gång på ett nytt hotellrum, denna gång på Best Western Kennedy på JFK i New York City. Rättare sagt så sitter jag i Queens alltså och inväntar mitt flyg imorgon bitti. Äntligen på väg kan man kanske kalla det? Eller så var det det där med björnar, skinn och bäckar. Nu ska jag sova lite och sen blir det tidig morgon. Ponnyerna övernattar på flygplatsen och jag hade just en VIP carservice som hjälp till nightchecken.

Sammanfattningen av idag kanske kan bli att allt alltid inte går som planerat? Och att det är väldigt humid i New York. Och att de kör som galningar. Min stackars hyrbil och jag blev nästan överkörda x antal gånger tack vare alla som bestämmer sig för att faktiskt ta just den där exiten ändå.

Nu somnar jag snart ståendes. Äpplen till frukost.

Och så sprang det en Kent Bäver över vägen i Connecticut.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carpe - 18 februari 2014 02:35

I'm back in the game! Multitaskar med att blogga och kolla på NCIS och däcka i soffan. Det finns inte så mycket energi kvar i denna gamla kroppen efter en normal vecka hos oss. I tisdags kväll åkte vi till Renegades som är en cowboy bar i west Palm o...

Av carpe - 17 december 2013 05:32

Någon kanske kallar det epic fail. Men det var helt awesome och jag har en ny buddy. Så jag går bort till en maskin där på gymmet där man ska göra chin ups. Gör ett set och tycker det är lite jobbigt. Kollar på snubben bredvid mig och säger åt hon...

Av carpe - 28 november 2013 02:25

Hellooo i stugan! Jag är tillbaka i etern än en gång! Nu har min vida vy växlat från vackra men väldigt torra, trevliga norra Kalifornien till ett betydligt sydligare klimat, älskade Florida! Jag och Robban och Cesi landade i torsdags på FLL efter fy...

Av carpe - 7 oktober 2013 06:27

Idag ska vi prata om skillnaden mellan amerikanska och europeiska tävlingar. (Eller ja, hästlivet i sig.) Jag och Angel diskuterade detta och båda har ju sen länge kommit fram till att vi båda trivs bättre med hästlivet på den amerikanska kontinenten...

Av carpe - 24 september 2013 04:01

Ok ok ok alla som trodde att jag gått och grävt ner mig i jorden, under sker och här är jag igen!! Senast det bloggade var innan Verden ser jag ju nu, och det var ju ehum ganska så länge sen. Verden gick väldigt bra, och efter Verden var det Dobrock ...

Ovido - Quiz & Flashcards