Alla inlägg under september 2013

Av carpe - 24 september 2013 04:01

Ok ok ok alla som trodde att jag gått och grävt ner mig i jorden, under sker och här är jag igen!! Senast det bloggade var innan Verden ser jag ju nu, och det var ju ehum ganska så länge sen. Verden gick väldigt bra, och efter Verden var det Dobrock där Leo vann GPn och sen var det Gijón Nations Cup och sen blev det också ett par dagar i Sverige och efter Svedala besöket drog vi oss till Lausanne. Och direkt efter hemkomst från Schweiz så packades det om till midnatt, tvätten tvättades, hund togs till veterinärer, hästar packades på och måndag eftermiddag satt jag i Klattes gästrum igen. Den här gången flög Ceasar, Sprinkle, Cash, Tommy och Baronen med mig, och vi var framme i ett hett LA efter tolv timmars outhärdligt lång flygning med Ceasar i bagageutrymmet tisdag lunch. Min födelsedag spenderade jag på ett shoppingmall i LA :) Hästarna kom ut ur karantänen torsdag fm och torsdag kväll anlände vi till allra käraste stallet i San Francisco. Fredag kväll åkte jag ner till Stanford/Palo Alto för att hälsa på Linda, jättemysigt!! I lördags gick jag till gymmet och red till och med tre hästar :) igår var S och red fyra hästar, trevligt! Sen kom även Linda upp för att hälsa på på väg upp mot Oregon, och tja, hela eftermiddagen började galant. Sen gick det väl bara utför kan man kalla det. Inbrott i bilen, pass försvunna, lindas nya läderjacka GONE. Hur fan kan människor vara så jävla egoistiska?! Nog sagt, jag ska iallafall hålla alla ögon öppna.

Idag har jag varit ledig, jag och Ceasar gick till Petco, en nätt liten promenad på 3.6 km ett håll. Sen simmade jag en halvtimme och när jag helt utslagen och vill mest gå och lägga mig trots att klockan bara är 7 pm. Så nu går jag ut med Ceasar och sen däckar jag. Over and out

Ovido - Quiz & Flashcards