Alla inlägg den 14 april 2013

Av carpe - 14 april 2013 05:56

Häromdagen skrev jag ett jättelångt inlägg men sen knackade mariano på hotelldörren för att ge mig bilnycklarna till trucken och då råkade jag tydligen gå ur appen och inte spara inlägget så det sket sig ju ganska så bra. Och vi har alla varit med om det så vi vet alla hur noll motivation man sedan har till att blogga. Men nu är jag än en gång på väg tillbaka till san Francisco och sitter här i lastbilen med mindre än en timma kvar och då tänkte jag att jag kan använda fem min till att uppdatera bloggen en aning. Jag hoppas jag är ledig snart här så att ni kan få en riktig läsning för då kan jag dra upp datorn som inte öppnats sen hemma i hulta!! Can you believe!! Nåja korean duden har inte börjat med sina missdåd än, tummen upp för det! Puckot liksom, hes going doooown.

Ett helt inlägg om Wellington väntar er nästa gång ni dyker in igen, om ni inte gör det inom två minuter, snarare en dag eller så. Nu måste jag ringa huspojkarna och meddela vår ankomst så att jag slipper lasta av fyra djur helt själv! Pölsapuss

Ovido - Quiz & Flashcards