Alla inlägg den 21 november 2011

Av carpe - 21 november 2011 23:21

Så jag har precis skypat med världens bästa Anneli och nu börjar allting kännas bättre! Imorgon ska jag ta tag i körningen igen och det känns på något sätt mycket säkrare efter Porschar, Hondor och Passater som blivit ofrivilliga övningsoffer! Ska till och med nästan bli kul, trots att jag måste köra mitt i morgontrafiken! Sen ska jag göra lite teori och plugga på bra, jogga med hunden och plugga lite till. Boka flygbiljett??


Gah sen måste jag ju ringa ambassaden igen. Om det är någon som vill räkna hur många gånger ordet ambassad skrivits i min blogg, feel free. Har du tur vinner du ett paket Dextrosol. 

 Det där förresten med att jogga i Sverige fick ju nästan mig att stupa. Tror jag var ute i 25 minuter, men halsen brann av kalluften och ryggen värkte. Jag drog slutsatsen att joggning i Sverige inte är bra, men ett måste om jag nu ska ta mig ner till min målvikt trots svensk god mat. Här har de dessutom inte frukostförpackad grekisk yoghurt, så om nåt strular till dieten så skyller vi på detta faktum! Jag tror inte att jordgubbsfil är lika nyttigt. Konstigt. 


Godnatt, nu ska jag krypa ner och sova in lite energi, för sen är det en tidig morgon och jag undrar herregu' om jag kommer upp. Mentalt alarm, mentalt alarm.. Mentalt alarm!! (Varför funkar det så bra på tävling??) 


Ovido - Quiz & Flashcards