Alla inlägg den 11 november 2011

Av carpe - 11 november 2011 17:00

Ok. Nu sitter jag här, lite halvt pissesur och med trötthet gnagandes bakom ögonen. Låt mig sova! 

Klockan är ganska exakt 17.00 här i Amsterdam och jag bloggar i väntan på att få boarda Austrian Airlines-planet som ska ta mig till Wien. Utanför börjar det redan bli mörkt, och det hade kanske varit okej om palmerna hade vajat i hettan utanför men så är nu inte fallet. Istället har jag fått ringa till Geffe och bett honom om jacka! Han lovade ta med en massa åt mig så att jag slapp frysa, tack! 


Hur ska jag klara mig utan palmerna, gatorserna och porschen!? Hur ska Anneli Ensten klara sig utan mig när hon går över gatan? Gaaah jag saknar solen. Nä jag och solen måste återförenas snart! 

So West Palm Beach, jag saknar dig! Hästarna klarar sig nog, så nära känner jag de inte än. Hugo klarar sig definitit om än med mutter mutter. Ash kommer aldrig orka rida alla hästar utan mig där, så de ska köpa en treadmill. Ooopa! 


Inlägget blev inte fantastiskt, för min dator klantade sig och nu är det time for boarding! Happy landing, som mamma

Ovido - Quiz & Flashcards