Alla inlägg den 18 januari 2011

Av carpe - 18 januari 2011 22:32

Imorgon är jag och Ceasar lediga, snacka om att vi ska sova länge:)


Hade en rätt skön dag idag, morgonen var lugn och jag hade tid att gå ut och gå med Tinky igen. Tog den branta vägen upp mot Abtwil, men kände redan efter ett par meter att jag var alldeles för lat för bergsklättring, så jag hoppade helt sonika upp på Tinky med bara grimma och kedjegrimskaft, och lät honom ta oss upp. Det gick ju finfint så vi fortsatte en halvtimma till med att rida barbacka, sen mötte vi tyvärr en tufsig, galopperande freiberger och dess ryttare, så då var jag tvungen att hoppa av så jag skulle kunna hålla Tinky vid mötet. Snacka om att man inte kan annat än älska den hästen<3


 

Världens coolaste och världens finaste har nyligen fyllt hela 22 år!

Ovido - Quiz & Flashcards