Alla inlägg den 26 maj 2013

Av carpe - 26 maj 2013 05:18

Imorgon bär det av en liten sväng mot vårt grannland här. Den här gången ska vi bara skutta lite över gränsen till Vancouver och tävlingarna i Thunderbird. Det känns lite fånigt men vi ska vara två groomar på tre hästar. Plus en manager och två ryttare. Lol. Hästarna som ska med är Leo, Atti och Grac, och förhoppningsvis kan vi kamma hem några små världscuppoäng! Nu ska jag ta ett bad, sen omorganisera mina väskor suck och antagligen sova i tid. Jag blir upphämtad 04.50 imorgon bitti, rise and shine! Lasse Chevva får också följa med upp, och vi stannar och vilar lite i Portland, Oregon innan vi far vidare. Bör vara i Kanada måndag morgon, 08! Önska mig lycka till med borders!

Imorgon är det två år sen, mamma.. Jag saknar dig varje dag och kan inte förstå att tiden har gått så snabbt.

Ovido - Quiz & Flashcards