Alla inlägg den 23 maj 2013

Av carpe - 23 maj 2013 06:51

En ledig dag till ända. Dagar som dessa önskar jag att man hade tillgång till Florida. Hela veckan har det blåst stormvindar och det är ju inte sååå roligt att ligga och sola i. Så jag vaknade 06.45 imorse klarvaken. Än en gång 08.30 och efter snoozande steg jag upp. Kollade på animal planet och åt lite flingor till frukost och till slut tog jag mig ut på en promenad. Efter vinnande av 60 dollar på lotter gick jag tillbaka hem och bytte om helt excited över att ligga vid poolen. Kommer ner och håller på att blåsa bort. Inte undra på att poolområdet var folktomt! Men iom att jag faktiskt tagit på mig bikinin och gått ner så tvingade jag mig att sitta och hacka tänder med min bok i knät och täckt av handdukar i en hel halvtimme innan jag sprang upp på rummet och gömde mig under täcket och tittade på NCIS och sen åkte jag med A och åt Kinamat och bevittnade en carcrash utanför restaurangfönstret, och efter all denna excitement bestämde jag mig för att skippa gymmet och titta på lite fler NCIS! Lol. Mañana mañana.

Eh ja och vad i hela friden händer hemma i Europa?? Stockholm och London??!

Ovido - Quiz & Flashcards