Alla inlägg den 6 december 2010

Av carpe - 6 december 2010 22:02

Så. En ledig dag hos Janni uppdelas i två olika kategorier.

1) Ledig dag med Michelle - vilket innebär i princip fullt galet schema och noll tid till att andas! We like!

2) Ledig dag utan Michelle - aningens lugnare, filmtittande, gå på stan-ande, ta promenad med hund. We like!


Alltså, jag gillar båda mina alternativ, men nuförtiden kommer bara #2 finnas hos mig, då Michelle varit smart nog att emigrera! Det betyder alltså att jag spenderade dagen med att prata med mamma, gå på stan, köpa Starbucks-kaffe, kolla på värmefläktar, öppna UBS-konto hos Alf, hata julen och försöka få tid på svenska ambassaden i Bern nästa vecka!


That was kind of it. Imorgon Anneli I will hunt you down, och detsamma gäller dig tant på ambassaden!! Jag o A har hur mycket som helst att viska om och jag o A-tant har ett passande ärende att diskutera (haha, fattade ni??). Ceasar och jag har precis tittat klart på både Valentine's Day och Eclipse och nu ska vi sova. Om man jobbar själv med McMac och Tuca ser man inte fram emot det:( men men. Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards