Alla inlägg den 31 januari 2013

Av carpe - 31 januari 2013 06:20

För att ens börja med något så konstigt som bara jag kan så tänkte jag lite på alla skitarmband som just nu sitter på mina armar och som jag borde slänga bort eller iaf ta av till förmån för lite finare smycken som jag faktiskt har. Men då är det så att de flesta är minnesvärda mer eller mindre så på vänster handled har vi ett powerbalance band i vitt och rosa, precis ett likadant som jag köpte till maya Fuchs i Miami. Sen har jag ett illgult FEI-armband som ändå kommer kastas bort efter den här veckan så det räknas inte. På höger handled har jag ett orange-grönt-svart som hör till Wien och stall puck-tiden, gjort av inkaindianer. Från London finns också ett rött plastigt H&M we love horses och ett rött VIP-band hit till Thermal så att man kan äta hur man vill. Eller dricka. Om man hinner vill säga.

Så till Thermal som överraskat mig positivt hittills. Först och främst är det mycket mindre sand och ökenstormar än vad jag hade förväntat mig och bara det ger ju pluspoäng. Sen finns Linda här. Och vårt team är roligt. Markus vann en $25000 klass med mulan Lancero, mexarna är snälla, Rob kommer med starbucks morgnar och Saer är gullig. Vad som suger stenhårt är de tidiga morgnarna. Eftersom team coulters mexare tror att ALLT måste vara klart innan Markus beerbaumen kommer och rider har det för det mesta betytt start mellan 5-6 am. Im dying. Nu med. Så nu somnar jag. Mer. Updates imorgon

Ovido - Quiz & Flashcards