Alla inlägg den 18 januari 2013

Av carpe - 18 januari 2013 05:34

Från en dag till en annan bytte jag kontinent. Typ bokstavligen talat. Nu sitter jag i San Francisco istället för i Hulta och vädret tillåter tshirt under dagarna istället för varm varmare jacka dygnet runt. Linda plockade upp mig från flygplatsen igår, och min väska som inte hann med i stressen på Newark fick komma som en eftersläntrare senare på kvällen men nu är alla utom Ceasar här. Han fick stanna i Hulta den här tiden, så kanske han kan komma med nästa sväng. Flygresan är lite mäkig med att beställa plats för hund i kabin och eftersom det inte var jag som bokade och iom att biljetten bokstavligt talat bokade 11 timmar innan avgång så kände jag att det skulle bara bli rörigt. Saknar honom gör jag dock. En massa. :(

Och nu måste jag sova. Jag är dötrött. Klockan är ju faktiskt 05.30 borta hos er. Gonatt med er , jag lovar uppdatera och skriva mer imorgon.

Ovido - Quiz & Flashcards