Direktlänk till inlägg 25 juli 2012

Gaaah

Av carpe - 25 juli 2012 02:15

Ok det här är inte ens roligt längre. Jag har ridit två hästar och alla djur har varit på skritten. Klockan är snart 13 och ännu har varken ash eller pappsen synts till. Wtf. Så nu sitter jag här i stallet och väntar på att nån ska dyka upp så att jag kan bli klar nån gång. Jag vägrar vara klar efter kl 16 för jag ska faktiskt dejta Anneli och Karibien innan jag ska på fotbollsmatch och förhoppningsvis se beckham spela, det vore något. 

Så igår var jag ju ledig vilket betydde någorlunda sovmorgon och sedan utforskning av LA. Åkte ner till marina del rey där bland annat OC spelat in scener och tydligen så är det världens största hamn på nåt sätt, fråga mig inte hur? Antal båtar? Till ytan? Whatever, den är sedd iallafall. Sen skulle jag åka till Olsons delikatessbutik och köpa svensk mat men eftersom den är stängd på måndagar så åkte jag och ceasar till west Hollywood istället och skulle precis ta en smoothie på starbucks när Janni ska parkera bilen och sen blev det ingen smoothie för jag hade råkat parkera bilen utanför Shoops europeiska butik, vilket betyder att jag blev x dollar fattigare men x antal kexchoklad, Marabou och turkisk peppar rikare! Bland annat såklart, jag äter ju varken kaviar eller sill eller fiskbullar men annars finns det också. Eller varför inte bara greveosten? Åååh jag gillade den butiken! Nåväl. Nu rider de nog snart, jippie hippie:( Over and out. 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carpe - 18 februari 2014 02:35

I'm back in the game! Multitaskar med att blogga och kolla på NCIS och däcka i soffan. Det finns inte så mycket energi kvar i denna gamla kroppen efter en normal vecka hos oss. I tisdags kväll åkte vi till Renegades som är en cowboy bar i west Palm o...

Av carpe - 17 december 2013 05:32

Någon kanske kallar det epic fail. Men det var helt awesome och jag har en ny buddy. Så jag går bort till en maskin där på gymmet där man ska göra chin ups. Gör ett set och tycker det är lite jobbigt. Kollar på snubben bredvid mig och säger åt hon...

Av carpe - 28 november 2013 02:25

Hellooo i stugan! Jag är tillbaka i etern än en gång! Nu har min vida vy växlat från vackra men väldigt torra, trevliga norra Kalifornien till ett betydligt sydligare klimat, älskade Florida! Jag och Robban och Cesi landade i torsdags på FLL efter fy...

Av carpe - 7 oktober 2013 06:27

Idag ska vi prata om skillnaden mellan amerikanska och europeiska tävlingar. (Eller ja, hästlivet i sig.) Jag och Angel diskuterade detta och båda har ju sen länge kommit fram till att vi båda trivs bättre med hästlivet på den amerikanska kontinenten...

Av carpe - 24 september 2013 04:01

Ok ok ok alla som trodde att jag gått och grävt ner mig i jorden, under sker och här är jag igen!! Senast det bloggade var innan Verden ser jag ju nu, och det var ju ehum ganska så länge sen. Verden gick väldigt bra, och efter Verden var det Dobrock ...

Ovido - Quiz & Flashcards