Alla inlägg den 28 juli 2012

Av carpe - 28 juli 2012 08:44

Min pool och jag har inte hängt sen i söndags. Det är en katastrof. Alltid ska det komma nånting i vägen och för det mesta är det faktiskt hästarna som screwar upp det hela. Dagarna här rinner på i värmen och på måndag tänkte jag ta mig till universal studios för jag antar att det är ett måste härborta. Sen börjar det snart vankas hemresa mm.. Och OS! Senaste dagarna har det varit häng här hemma för vi har FF så det har varit kvällar med folk och Nintendo och scary movies med folk från bbq i och en massa annat. I förrgår kände jag det som om jag hamnat i mitten på filmen music and lyrics för en del av människorna jag umgås med är effing talented och det är inte normalt. Whatever. Jag tror jag kallade de 'weird, crazy talented people' lol. Godnatt. Nerräkningen har börjat!

Ovido - Quiz & Flashcards