Direktlänk till inlägg 21 juli 2012

California

Av carpe - 21 juli 2012 04:14

Aloha allihopa! Nu sitter jag har i Hidden Hills <LA> helt ensam for att Maria har flytt faltet till Sverige och universitet! Laskigt! Aja poolen lockar varje eftermiddag och nu ar det bara exakt en manad kvar tills jag och Anneli landat !! Jihhaaa!! Underbart!


Naval for att kanske blogga nanting om livet har sa tror jag att sol, pool, hastar, varme, jobb och framforallt coyotes kan beskriva det lite! Stallet ar fint, inte lyxigt men fint, banan bra, trailen helt fantastiska, grannarna helt ok (Denise Richards, Will Smith och Nicolette Sheridan), palmtraden fina och tja ett helt enkelt ok stalle. Jag ar lite radd for coyotesarna dock for de tar tydligen sma hundar sa nar det ar morkt ute maste Cesi vara kopplad annars forsvinner han. :O Hm och OMG jag glomde heeeelt att beratta att pappsen bond lat mig kora hans splitter splitter splitternya bentley cabriolet ner till santa monica!! wow!! nu ska jag bara fa honom att lata mig kora den svarta ferrarin ocksa sa ar jag glad! :) sjalv har jag bara en monster-Ford, en dual truck yay. Na val. Allt kan man inte fa haha. Jag, Ceasar och Maria tog oss ju en svangom till Vegas ocksa, vilket var duperhaftigt. Vegas ar liksom Vegas, halla... ! Dit ska jag ta mig tillbaka, Maria ska med, Anneli, Linda och Sandra ar ocksa inberaknade pa kidnappningsplanen till Vegas. (inte for att de blir sa mycket kidnappade som medtvingade:P dessutom hoppas jag och tror att de faktiskt vill med frivilligt!) oh well oh well.  Chippendales var awesome, och Cirque du soleil ar nagot alla borde se, battre akrobater finns inte! Jag tror dock att var entusiasm for Cirque du soleil kastades in i ett horn lite nar vi overvaldigades av chippendales-pojkarna! For de var lika awesome, bara narmre och lite mindre klader pa sig! Hos oss blev betyget 10 av 10 mojliga! (De hade fatt 11 om de faktiskt hade strippat nagot!!) 

 

Sa nu jobbar jag tillsammans med mexaren och orkar verkligen inte ga ut i LA ikvall, imorgon ska vi ha barbeque har hemma och jag tror det blir lite mycket for mig, jag ar faktiskt pa bade recovery och warm-up infor alla mojliga resor. Om jag nu bara kan fa tag pa systra mi sa att jag kan beratta nar jag landar i Sverige vore det ju bra, jag far forsoka imorgon igen. Sen ar det brollop i Finland som vankas, och det kommer bli himla roligt! 

 

Har jag glomt nat nu? Bambutradet och kaktusen i tradgarden kanske? Beverly Hills och Hollywood-besoket? Hmm. Ni far anvanda er fantasi! Det ar jobbigt att skriva och jag ar uppenbarligen valdigt lat. Nu vill jag se en film och jag borde ringa Linda som borde komma och hanga med mig harnere!! Skynda Linda! Malibu kallar!!

 
 
Ingen bild

Sandra

23 juli 2012 02:52

Tycker jag låter som en awesome kidnappningsplan!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carpe - 18 februari 2014 02:35

I'm back in the game! Multitaskar med att blogga och kolla på NCIS och däcka i soffan. Det finns inte så mycket energi kvar i denna gamla kroppen efter en normal vecka hos oss. I tisdags kväll åkte vi till Renegades som är en cowboy bar i west Palm o...

Av carpe - 17 december 2013 05:32

Någon kanske kallar det epic fail. Men det var helt awesome och jag har en ny buddy. Så jag går bort till en maskin där på gymmet där man ska göra chin ups. Gör ett set och tycker det är lite jobbigt. Kollar på snubben bredvid mig och säger åt hon...

Av carpe - 28 november 2013 02:25

Hellooo i stugan! Jag är tillbaka i etern än en gång! Nu har min vida vy växlat från vackra men väldigt torra, trevliga norra Kalifornien till ett betydligt sydligare klimat, älskade Florida! Jag och Robban och Cesi landade i torsdags på FLL efter fy...

Av carpe - 7 oktober 2013 06:27

Idag ska vi prata om skillnaden mellan amerikanska och europeiska tävlingar. (Eller ja, hästlivet i sig.) Jag och Angel diskuterade detta och båda har ju sen länge kommit fram till att vi båda trivs bättre med hästlivet på den amerikanska kontinenten...

Av carpe - 24 september 2013 04:01

Ok ok ok alla som trodde att jag gått och grävt ner mig i jorden, under sker och här är jag igen!! Senast det bloggade var innan Verden ser jag ju nu, och det var ju ehum ganska så länge sen. Verden gick väldigt bra, och efter Verden var det Dobrock ...

Ovido - Quiz & Flashcards