Direktlänk till inlägg 9 mars 2012

165 still to go

Av carpe - 9 mars 2012 05:00

Jag vet att jag lovade att jag skulle ge mig på ett redigt inlägg idag (eller igår egentligen) men jag sitter här med den där OS-ansökans-saken som bara tar tid, och just nu håller jag på med en backgroundcheck på mig själv genom NCSI's hemsida, gaah. Jag vet ju att jag är en av de få som är grovt kriminella så det behövs ju verkligen på mig lol. Jag som inte ens röker! Aaaaaamerica baby.


Kom precis hem från restaurangen där jag var med Maya och Anneli, och nu känner jag riktigt hur jag försummat min diet två dagar i rad. Igår hade vi nämligen pizza och cola-kväll i Casa de la Anneli och skrattade till Polisskolan (haha love) och idag äta ute. Jag tror inte mitt psyke är fött till att gå på diet. Tidigare idag hoppade både Patches och Chizz GP:n, båda med varsitt ner, men eftersom det bara var åtta nollor så var det okej. Iallafall iom att vi är kvalade till världscupen påå lördag kväll. I tisdags var jag på restaurangen Outback. Inget nämnt och inget glömt tack. Imorgon ska det bbq:as och på lördag världscup som sagt och på söndag är det vad vi alla längtat efter, MIAMI!! Igår red jag sex pållar och det tog musten ur mig, jag behöver en vecka i Miami! Minst!

  En tråkig sak som har hänt i veckan är att allas vår älskade CK flytt landet och landat i Europa igen. Tack för alla roliga och mysiga kvällar


Sen vad som hände i söndags på Players, det hade lika gärna kunnat ha en del i Project X. Hur blev det så sent!? Vad hände?? Players hände, suck... ;) (som jag och Sandra samstämmigt kommenterade, Players bara hände!). För en gångs skull hade jag riktigt roligt där! I söndags började också tekniskt sett the TRIP, resan bokad Miami till Jamaica den 20 augusti!! :D:D:D Jag längar som jag vet inte vad..! ! 165 dagar kvar!! (163 om man räknar med dagarna jag tänkte spendera i Miami!)


CAN NOT WAIT BABY!!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carpe - 18 februari 2014 02:35

I'm back in the game! Multitaskar med att blogga och kolla på NCIS och däcka i soffan. Det finns inte så mycket energi kvar i denna gamla kroppen efter en normal vecka hos oss. I tisdags kväll åkte vi till Renegades som är en cowboy bar i west Palm o...

Av carpe - 17 december 2013 05:32

Någon kanske kallar det epic fail. Men det var helt awesome och jag har en ny buddy. Så jag går bort till en maskin där på gymmet där man ska göra chin ups. Gör ett set och tycker det är lite jobbigt. Kollar på snubben bredvid mig och säger åt hon...

Av carpe - 28 november 2013 02:25

Hellooo i stugan! Jag är tillbaka i etern än en gång! Nu har min vida vy växlat från vackra men väldigt torra, trevliga norra Kalifornien till ett betydligt sydligare klimat, älskade Florida! Jag och Robban och Cesi landade i torsdags på FLL efter fy...

Av carpe - 7 oktober 2013 06:27

Idag ska vi prata om skillnaden mellan amerikanska och europeiska tävlingar. (Eller ja, hästlivet i sig.) Jag och Angel diskuterade detta och båda har ju sen länge kommit fram till att vi båda trivs bättre med hästlivet på den amerikanska kontinenten...

Av carpe - 24 september 2013 04:01

Ok ok ok alla som trodde att jag gått och grävt ner mig i jorden, under sker och här är jag igen!! Senast det bloggade var innan Verden ser jag ju nu, och det var ju ehum ganska så länge sen. Verden gick väldigt bra, och efter Verden var det Dobrock ...

Ovido - Quiz & Flashcards