Alla inlägg den 20 mars 2012

Av carpe - 20 mars 2012 00:06

Jag borjar blir lite radd for mandagar. Man vet aldrig hur varlden har hunnit andras inom den narmaste vankretsen under natten. Na skamt asido. Vi har valdigt kul. Och vi i Swedish Mafia ar ansvarsfulla (det vet ju alla!), sa om nagon harig foralder eller slakting laser detta kan ni lugnas med nastan fullgott samvete. Hela den har veckan har varit lite sisadar obeskrivlig. Mandag var ju Miami. Tisdag var, eh, Miami och 2 procent Havana, onsdagen var Ft Lauderdale/Miami, (ja ni hor ju, det borde ju vara enklare for mig att bara bosatta mig i Miami sa slipper jag kora sa mycket!) torsdagen ska nog inte namnas sa hogt, klor och the grille racker nog, fredagen var nog relativt lugn vad jag kan minnas...(vad gjorde vi??) och lordagen var ju St Pattys Day som jag absolut inte ville fira for irlandarna ar alltid sa cocky just den har dagen suck. Vi barbequeade istallet i Casa de la Anneli och det var MYCKET trevligare!! Dessutom ville vi ladda infor sondagen och det var ju lika bra det for det visade sig att den insamlade energin skulle komma att behovas.. 


Naja. Kvallen startade lugnt lugnt lugnt. Lite vin hemma hos Anneli och sen bar det av till Players dar vi lyckades fa in Steph pa nagot satt och bara det var ju ett mirakel (tack Andie och Israel!) och sen kunde vi bestalla de forsta daringa margaritaserna, som inte blev de sista. Vi dansade inte sa mycket, bara nar det vankades shockwave-veterinarer, och det ringdes med Dominican Republic istallet, och sa hangdes det  utanfor. Eller inne vid baren. Kvallen gick i alla fall valdigt snabbt forbi och pa morgonen undrade vi nog alla hur det kom sig att Ecuador hade joinat Swedish Mafia nangang under kvallen! Idag var det rehab vid poolen som gallde und no mas!


Jobbmassigt har den har veckan varit fruktansvart jobbig. Jag har haft tva hastar hemma. Och sa har jag ju ridit lite poloponnysar ocksa. Det var svart att bli klar i tid, det sager jag bara. 


Alska palmtrad. 

Ovido - Quiz & Flashcards