Alla inlägg den 21 mars 2012

Av carpe - 21 mars 2012 03:48

Jag ar sjuuuuuk. Jattesjuk. Jag tror inte sondags/mandags-pooler ar jatteokej for forkylningar. Jag tyckte sa synd om mig sjalv tidigare idag att jag akte till Publix och kopte mig en massa Haagen-Dasz (jag ar inte jattefortjust i ben&jerrys, glass ska smaka glass och inte massa kaka och skit) och krop ner i sangen med glass och nasdukar bara for att upptacka att min trostglass inte smakade ett jota..! Besvikelse av hogsta grad! (Och nej, det var inte glasspolackernas fel!)


Sa jag fick noja mig med att titta pa NY Ink med Ami James och hans friends. Och jag maste erkanna att jag blev lite overraskad over hur frustrerad Ami ar i showen, for jag menar, nar vi traffade honom (jaja, traffa som traffa, Anneli och CK hade ju hjartattack dubbelt upp nar jag tatuerade mig pa Miami Ink och han tatuerade i stolen brevid, sa traffa var det nog nastan, BBFs liksom!) sa var han iallafall sa lugn och trevlig. Cool ar han iallafall! Han pucklade hit och dit pa sina anstallda, framfor kunder och i boxningsringen, men det ar ett himla intressant koncept for ett program.


Na nu maste jag ta lite tabletter, vatten och nasdukar sa att jag kanske kan sova. Aaaatjoo!!

Ovido - Quiz & Flashcards