Direktlänk till inlägg 21 januari 2012

Det var så himla längesen...

Av carpe - 21 januari 2012 22:32

...så att jag knappt vet vart jag ska börja. Jag ligger här i min säng och det är en strålande solig lördagseftermiddag och då undrar ni förstås vad jag gör här. Och hade man inte haft en kvällsklass som börjar klockan 19 så hade man kanske legat vid poolen eller kanske bakat semlor. Men nu är det som så att Chizz ska hoppa i strålkastarljuset och vi ska slita häcka av oss ikväll ;) Nä så farligt blir det nog inte. Jag vet också att jag borde göra min årskrönika men dagarna går så snabbt och min adapter dog så jag fick köpa en ny etc etc. Jag SKA. Men inte nu. För det behövs betänketid till alla nomineringar. Ev imorgon innan utgång? 


Jag har numera porschen som min bil medans ash kör runt i RangeRovern till hennes far kommer ner. Det är helt okej, även om det kändes som ett nerbyte RR till porsche när vi bytte, hur det nu kommer sig. Jag älskar verkligen porschen. Med betoning på älskar. Den accelererar. Den brummar. Den har en fin ratt. Den tutar när du låser den. Och så är den så jävla skitig. Alltså, det är verkligen inget man riktigt kan göra åt, jag har funderat på att dra den genom biltvätten, men problemet är bara att vi bor på en dirtroad och det är snustorr period just nu. Vilket översätts till att den kommer se lika skitig ut två timmar efter biltvätten som den gjorde innan. Det får helt enkelt vänta tills efter att regnet har kommit. Men lite pinsamt är det nog, speciellt när män kör upp brevid en vid rödljuset och undrar när de kan få detaila bilen. Very funny. Haha. Not. Sen har jag funderat på att spara pengar till en sån bil. Men den kostar mycket, både i inköp och föda. Men den ÄR ju så rolig. Älskade vännen. 


Nu ska jag ta en tupplur innan klassen. Tjolahej tjolahopp. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av carpe - 18 februari 2014 02:35

I'm back in the game! Multitaskar med att blogga och kolla på NCIS och däcka i soffan. Det finns inte så mycket energi kvar i denna gamla kroppen efter en normal vecka hos oss. I tisdags kväll åkte vi till Renegades som är en cowboy bar i west Palm o...

Av carpe - 17 december 2013 05:32

Någon kanske kallar det epic fail. Men det var helt awesome och jag har en ny buddy. Så jag går bort till en maskin där på gymmet där man ska göra chin ups. Gör ett set och tycker det är lite jobbigt. Kollar på snubben bredvid mig och säger åt hon...

Av carpe - 28 november 2013 02:25

Hellooo i stugan! Jag är tillbaka i etern än en gång! Nu har min vida vy växlat från vackra men väldigt torra, trevliga norra Kalifornien till ett betydligt sydligare klimat, älskade Florida! Jag och Robban och Cesi landade i torsdags på FLL efter fy...

Av carpe - 7 oktober 2013 06:27

Idag ska vi prata om skillnaden mellan amerikanska och europeiska tävlingar. (Eller ja, hästlivet i sig.) Jag och Angel diskuterade detta och båda har ju sen länge kommit fram till att vi båda trivs bättre med hästlivet på den amerikanska kontinenten...

Av carpe - 24 september 2013 04:01

Ok ok ok alla som trodde att jag gått och grävt ner mig i jorden, under sker och här är jag igen!! Senast det bloggade var innan Verden ser jag ju nu, och det var ju ehum ganska så länge sen. Verden gick väldigt bra, och efter Verden var det Dobrock ...

Ovido - Quiz & Flashcards