Alla inlägg den 12 januari 2012

Av carpe - 12 januari 2012 04:13

Jag visste det. Man SKA inte jobba som groom inom hoppningen. Det är då man blir så bittert förbannad över att man inte får spela polo och det är då man klipper sig i fingret med klippmaskinen. Eller man har helt enkelt en suckig dag. Tur att Chrille fyllde år i veckan så att vi har nåt att fira på fredag, för det ska ta mig fan inte firas med en enda skål att circuiten är igång. BAH.


Nu ska vi se till så att vi inte hamnar i bitterträsket för då blir man rynkig och ful. Låt mig alltså berätta om när jag och Anneli skjutsade Mackan till Miami. För det är roligt. Eller nä, vi cliffhangar det, för nu måste jag sova. Imorgon upp med tuppen igen, dra åt nånstans. (och då menade jag inte skärpet utan att hälla vete i en påse.)

Ovido - Quiz & Flashcards