Alla inlägg den 28 september 2011

Av carpe - 28 september 2011 22:09

1-0 till mig och Skoda Fabian mot halkbanan! Vi fick inte köra vår egen Volvo V60 ju, så jag var lite nervös över att behöva byta bil. Men det gick faktiskt awesome, phu!

Körlektionerna efteråt gick också väldigt bra och N var imponerad över min förmåga att bytatillbakabil-känslan:) 


   Wishful thinking?


Nåväl. Mer än det har typ inte hänt de här senaste dagarna. Jag väntar med spänning på om det pluppar ner en WPB-biljett här i mail-lådan snart, kan inte slappna av innan jag har den! (Läs WPB, inte Miami!) Håll tummarna! 

Just ja, trevligt att träffa Fia igen och ännu mysigare att hänga med B igen! Vänner är bland det bästa som finns!


   Dream coming true?


Imorgon klockan sju ska N hämta upp mig här hemma så ska jag köra dubbelpass gånger två på förmiddagen, så det är nog bäst att jag läser igenom avsnitten vi ska köra! Godnatt och skepp o'hoj!


Ovido - Quiz & Flashcards