Alla inlägg den 25 september 2011

Av carpe - 25 september 2011 20:44

Paulina påminde mig om nåt jag tyvärr har glömt referera från, och det är ju när vi vann nationshoppningen i Drammen tidigare i år! En enda gång har jag vunnit en nationshoppning och det blev naturligtvis ironiskt nog den sista jag gjorde! Helt fantastiskt, jag kommer fortfarande ihåg känslan när Tuca gick över mållinjen och hela Schweiz började hoppa och kramas (schweizarna är mycket lugna och kalla av sig normalt!). Eller när jag ringde Paulina och hon inte fattade att vi vunnit "Vi vann vi vann vi vann!" :D hjälpte tydligen inte till med informationstagandet.


http://www.hpnett.no/index.php?Site=ShowResultList&competitionRankingId=97219


La Toya <3

 


Amor som nu är såld vann ju derbyt också, med hela 22 sekunder för C och Classic:D


http://www.hpnett.no/index.php?Site=ShowResultList&competitionRankingId=97170




 

Min första tävling med Tuca i Modena 2010



Imorgon är det en hektiskt måndag igen. --->>> Först två hektiska körlektioner med hjärtat i halsgropen och sen fyra timmar teori (riksettan..urk). Håll tummarna att körkortseländet är värt besväret!



Ovido - Quiz & Flashcards