Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av carpe - 7 augusti 2011 20:48

Jag vet inte riktigt hur mycket man orkar blogga en dag som denna, då det spöregnar ute och är allmänt grått. Pistachenötterna har ersatt lösgodiset, men börjar du med en så kan du inte sluta. Pest eller kolera alltså! Imorgon bär det av till Rom, och hur spännande ska inte det bli!! Jag har liksom inte (som de flesta andra groomar) varit där på tävlingarna, så jag är freakexcited att få se alla colosseums, pompeijis, spanska trappor osv..! Jag har alltid sagt att jag vill se Rom och Athen, och nu blir en avklarad! Att jag dessutom har siktet inställt på att få en audiens med självaste His Holyness, påven "vad-han-nu-heter-Benedikt", och it's gonna be awesome! :D


Vad gällande framtiden därefter får vi se. Jag ska iallafall ta mitt körkort, det är ett som är säkert! Sen hoppas jag att det är U-S-A som väntar! Nä, correction, det ÄR det som väntar! I don't care how or when, but that's how it's gonna be! :)


So see ya after ROMA! Forza Italia:D

Ovido - Quiz & Flashcards