Alla inlägg den 17 februari 2011

Av carpe - 17 februari 2011 21:51

Nåja. Den här senaste tiden har jag hunnit med att lära mig en massa. Till exempel om hur det är att åka bandvagn. Eller om hur mycket svagare man är än vad man trodde (gym, jag.... skyll på syster:P). Eller om hur 21-åringar som ser ut som 16-åringar kan kännas som en jämngammal, och om hur man får en viss Ceasar att bita i dennes skor haha...;-) sorry luca:P

 Så sent som igår lärde jag mig att inte dubbelboka, (vad det än gäller. En nyttig läxa!) och att man inte ska tro på att våren är här för då kommer nästa amatörmeterolog och petar ner en från glädjepiedestalen med löfte om snö i helgen.

Idag har jag haft lektion om Sicilien, och att sicilienarna förr förr i tiden inspirerades mycket av grekerna och därmed byggde ett eget Panthenon åt sin Hercules.


Det finns så mycket man ännu ska lära sig, fantastiskt! För att inte tala om hur fantastiskt bra Christian Walz var i Melodifestivalen med sin ännu mer fantastiska låt 'Like Suicide'! Eller helt enkelt vilket fantastiskt ord 'fantastisk' är! :)


Veckans femstaviga duschlåtlista; (låtar att lyssna till o sjunga med i i duschen!)


Katy Perry - Firework

Christian Walz - Like Suicide

Brolle Jr - Playing with Fire

Peter Cetera - Glory of Love

Daniel Lindström - Sarah



Ovido - Quiz & Flashcards