Alla inlägg den 5 oktober 2011

Av carpe - 5 oktober 2011 23:52

Trots att familj, vänner och hund är helt underbart att umgås med, kan jag inte låta bli att längta, längta och åter längta tills jag står där på flygplatsen i West Palm Beach och möts av en varm, fuktig vind i mörkret! Helt otroligt hur mycket man kan längta! Självklart kommer jag sakna en massa, framförallt hunden, men att få ha palmer i min närhet i iallafall en månad, väger nästan upp att inte få pussa på hund varje dag. Som tur vet jag att han har en fantastisk hundvakt i B, phu...


Jag har alltså en flygbiljett till Florida outbounding på måndag. Idag är det onsdag. (Om tre minuter torsdag, yay!) Jag är sprickfärdig, hur långsamt kan tiden gå!? 


Älskade hund <3


GE MIG EN PALM - OCH DET NU!! :)

Ovido - Quiz & Flashcards