Alla inlägg den 14 mars 2013

Av carpe - 14 mars 2013 06:41

Hälften av gänget har lämnat bygget. Fyra pojkhästar och en kvinnlig fux, plus två tvåbenta manliga tog sitt pick och pack och drog tillbaka till San Francisco för att njuta av lite ledighet och kallare tider. Här är det fruktansvärt varmt just nu, ligger på 35 dagtid och det ska bli 39 eller nåt i helgen. Omg. Torr hetta dessutom. Urk. Nåväl, jag, mariano, don, victory, Leo och graciella ska försöka hålla fanan uppe ändå. På söndag är det ju nämligen AIGs Million Dollar GP vilket faktiskt betyder en miljon dollar i prispotten which is kind of nice. Speciellt när 33 % går till segraren! Håll tummar och tinnar för Don VHP Z !

Idag svettades jag en massa. Bara FYI. Och sen svettades jag lite till. Och så drack jag massa gatorade. Och igår åkte vi och shoppade. Jag tyckte det var trevligt men min kära vän till plånbok tyckte nog inte det! Tur att man blev dricksad till en MKväska i helgen och att det snart är löning igen! Dessutom ska jag ju inte shoppa alls i Europa. Så det väger ju upp. ? I måndags var vi på berget också. Ökenberget alltså. Det hade granar och snö, racoons och snöbollar. Och sen en vy ner över öknen som var amazing. Vi är VERKLIGEN mitt ute i en öken. Sen att vi missade solnedgången lite är inget att göra åt, men det är himla konstigt att en dag kasta snöboll och den andra dagen svettas av sig all solkräm. Konstig känsla det! Nu säger jag gonatt och på återseende

Ovido - Quiz & Flashcards