Alla inlägg den 26 augusti 2012

Av carpe - 26 augusti 2012 05:23

Det jag och Anneli just kom in från överlevande är absolut inget för varken harhjärtade eller skolböcker. Don't do this at home!!

Ok så vi ville bara ha en pizza, drink och en säker hemfärd. Från början. Sen blev en sån himla massa mer och nu är vi glada och överraskade över att vi faktiskt ligger i våra sängar och lever. (Kanske ska nämna 'fast beslutna om att inte göra om det!!') 

Ok. Djupt andetag. Vi tog oss iaf till Margaritaville. Hamburgare, ingen pizza. Drinkar ja. Solnedgång ja. Svart haitisk bög från New York ja. Känner vi snubben? Nä. Borde vi gå med honom till en mörk gränd med skjul istället för hus och svarta äldre män som sitter och läser Bibeln högt med ficklampa? Eller där de står och röker gräs och fångar fisk i klungor? Män. Bara män. Borde vi gå dit då? Enkelt svar: nej! Gjorde vi det? Självklart. Är vi dumma i huvet? Ja kanske en aning.  Well. Två timmar senare kommer vi ut ur detta med en faktiskt ganska trevlig upplevelse, trots att Anneli nästan spytt, Eya från NY åt ett fiskhuvud med ögon och allt och jag faktiskt tyckte en liten unge vid namn Armanie är den gulligaste unge som gått på denna  jord. Och ja. Jag blev dared att äta fiskuslingen och vet ni vad jag gjorde det. Bah på er! Det var TVIÄCKLIGT men jag gjorde det. Euphoria nu ska vi gå och lägga oss. 

ONE LOVE - Bob is The King and Rohan is The Lion

Ovido - Quiz & Flashcards