Alla inlägg den 10 mars 2011

Av carpe - 10 mars 2011 21:23

Jag vet inte riktigt vad jag kan tell you mer än att jag jobbar, jobbar och åter jobbar.. Försöker få allt redo o klart till Arezzo, Sandor åker på söndag med 6 hästar och jag följer nästa vecka med Latti som blir kvar hemma en vecka längre. Plus att det dimper ner 3 andra hästar nånstans ifrån, som Tuca också ska tävla. Jag hoppas de är nyklippta, fina och friserade, vem de nu än tillhör! Men att packa för totalt 10 hästar, varav 3 okända, är mycket svårt... Müsli beställdes i säckar idag, förhoppningvis kommer det redan imorgon! Normalt sett har vi silo, men det hade typ varit omöjligt.. Jag räknade ut att det kommer behövas ca 1500 liter müsli för 4 veckor on tour.. well thats something.


Imorgon är jag dock ledig och jag tänker sova! Sen åker jag med Karina till Pfäffikon igen och vi tänkte ta oss en shoppingrunda eller nåt sånt. På lördag är det tävling på ett så trevligt ställe som ehh Oerlikon? Nä det låter fel. Oberriet heter det! Jaja på lördag är Sandor tillbaka också. Hoppas det är lika underbart varmt väder imorgon som det varit de senaste dagarna. Inget går upp emot våren! Vi sitter ute i solen på lunchen, rider på sandbanan i tshirt sen förmiddag, blommorna har börjat ploppa upp och hästarna bockar som galningar när de hoppas! ;) Nu längtar man till sommarkvällarna då man kan sitta ute, kanske beställa pizza, grilla eller spela boule:D Orka bry sig om vintern anymore..


Nu så, kvällstall, pussa hästarna och skrämma mössen:D

Ovido - Quiz & Flashcards