Alla inlägg under februari 2014

Av carpe - 18 februari 2014 02:35

I'm back in the game! Multitaskar med att blogga och kolla på NCIS och däcka i soffan. Det finns inte så mycket energi kvar i denna gamla kroppen efter en normal vecka hos oss. I tisdags kväll åkte vi till Renegades som är en cowboy bar i west Palm och dansade linedance och red på tjuren.. I onsdags tror jag vi sov tidigt? Torsdags kommer vi inte heller ihåg men vi tror vi tog det lugnt. I fredags var det BBQ dags hos brassarna och då åt jag så mycket kött under 30 minuters tid att jag rullade fram. Mm det var nog det godaste jag nånsin ätit. Sen drack vi lite bål och hade tyngdlyftning av människor och vi lekte slagleken och det var utmattande. Så i lördags fick vi ta det lite lugnare igen och äta glass hemma i soffan. Tror jag. Och sen igår åkte vi till Miami såklart. Och det blev massa margaritas, sallad, Mangos, Twist, Nikki Beach, Mangos, Miami Vice, Mega Pizza, schweizare, rika båtmänniskor, red bulls, Freddan, smitningar, ligga på beachen och nästan en platt Spindelman. Hoppsansa.

Jag går också på gymmet när jag hinner och snart är Brucan tillbaka efter sin tour i Sydafrika, Australien och New Zeeland. Så då kan vi träna som vi brukar igen. Jippiiie

Denna vecka blir busy för oss. Imorgon blir det dinner med M, onsdag PT, torsdag Mangos, fredag middag med E, lördag West Palm förhoppningsvis, och på söndag Players?? Sen däremellan ska ju arbetet skötas. Lol. Hästar som ska hoppas och allt. Ok. Tjideling!

Tidigare månad - Senare månad
Ovido - Quiz & Flashcards