Alla inlägg den 15 juni 2010

Av carpe - 15 juni 2010 19:54

Ja vad ska man skriva som inte är alls lika klyschigt som alla andras? Sitter och laddar ner låtar (självklart laaagligt) och äter mina mackor med älskade hunden vid fötterna. Hade en lång dag och tycker därför det är oerhört skönt att bara sitta.



Portugal (Lissabon) och Frankrike (Bourg-en-Bresse) gick faktiskt helt fantastiskt bra. Vi ska nu göra Falsterbo och jag hoppas att det går bra där så att man kan få biljett till Dublin eller Hickstead..!


  Landboy i Lissabon och Bourg-en-Bresse  


Känns som om jag kommer bli sjuk..  torr hals... yuk. Here comes the Echinacea!!

Imorgon ska jag och Michelle uträtta en massa ärenden, så dert är inte tillåtet att vara sjuk då. Älskar Robert Pattisons röst och låtar, helt otroliga..


Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa "Eclipse". We like a lot!

Ovido - Quiz & Flashcards