Alla inlägg den 13 maj 2010

Av carpe - 13 maj 2010 23:19

Jag sitter här i min lastbil utanför Olympia Reithalle i München, snart halv tolv på natten. Dagen har förflutit på väldigt smidigt, och jag har flertalet gånger haft världsstjärnan TOTILAS på besök i mitt stall. (Att han är TVUNGEN att passera varje gång han ska ut behöver vi ju inte nämna:))


  Totilas the Man.


München ja. Anlände igår, jag, Arthur, svensk tjej med hennes häst och självklart mina 4 diamanter, GREY, VIRGINIA, AMOR och divan LA TOYA. I och med att de hade krånglat till stalllplatserna blev vi lyxigt undanskuffade till det helt klart bästa stallet på anläggningen, dressyrarnas stall. Vattenkoppar, nybyggt, bra ventilerat osv. TOTILAS, WARUM NICHT och PARZIVAL heter mina grannar. Välbevakat därmed!

  Jag känner mig lite lost mellan alla dessa galna dressyrnördar som faktiskt SOVER i stallet... men jag trivs ändå väldigt bra! AMOR och VIRGINIA gick 1.40 klockan 8.00 imorse (jag var i stallet redan vid 5...zzznnark), resulterade i 4 fel för AMOR och en 6e-plats för VIRGINIA. Därefter gjorde LA TOYA oss väldigt glada genom att hoppa grymt och sluta 2a i rankingklassen, störst för dagen. GREY MARTINI skötte sig också och hoppade runt nolla pigg och glad, slutade 9a.


Nu ska jag sova, det har varit en lång dag och sömnen knackar. Imorgon hoppar bara GREY och AMOR, GREY kl 8.30 och AMOR 12.30 Jihoo, kanske tidigt imorgon!

Godnatt för nu, jag lovar att uppdatera om vad som hänt under veckan i nästa blogg!


Ovido - Quiz & Flashcards